Sponsor Reklam





işte Benim stilim 20 Mart izle Tek Parça Son !! Tv8 #istebenimstilim

 
İşte Benim Sitilim 20 Mart 2015 Tv8 izle Yine Tartışma Yine Gergin Doplu Bir bölüm ile işte Benim Stilim 20 Mart 2015'te Tv8'de Kaldığı Yerden Devam Ediyor.Bakalım Yeni bölüm'de Olacaklar Şimdiden Merak Konusu?


İşte Benim Stilim 20 Mart 2015 Tv8 izle, İşte Benim Sitilim 20 Mart Tv8 izle, İşte Benim Sitilim izle, İşte Benim Sitilim son bölüm izle, İşte Benim Sitilim yeni bölüm izle,İşte Benim Stilim 20 Mart izle

Bu Tarz Benim de Aslında Neler Oluyor,
TV8’de yeni bir program başlıyor. Bu Tarz Benim yarışmasının kamera arkasında olan bitenin konuşulduğu, programda ekrana gelmeyenlerin konu edileceği yeni program “Aslında Neler Oldu” hafta içi hergün saat 12:30’dan itibaren ekrana gelecek.

TV8’de yayınlanacak olan yeni program Aslında Neler Oldu’nun sunuculuğunu yine Öykü Serter yapacak.

Bu Tarz Benim’in nabzının tutulacağı programda yarışmacılarla ilgili tüyolar ve kulis habrleri de izleyici ile paylaşılacak.

Aslında Neler Oldu, Bu Tarz Benim Stüdyosundan izleyiciyle buluşacak. İlk bölüm 9 Şubat Pazartesi(bugün) başlayacak..Aslında Neler Oldu’nun sabit yorumcuları ise İlk sezon yarışmacılarından Ayşegül Doğan, Tuğçe Ergişi, Özlem Özden, Ayşenur Balcı ve geçen hafta yarışmadan elenen Gökçe olacak.

İşte Benim Sitilim 19 Mart 2015 Tv8 izle şeyler geliyor ve gerçekten mücadele ediyor bu ben ce harika ilahiler kötü olmanıza üzüldüm yani yani yani değildi ama senin yokluğunu hissediyorum ve duygusal bir insanım olsun yinede istemiyor yaptıkları çok yanlış ve bundan sonra da çok fazla soğumadan yazmıca artık elimde olmadan yapıyorum ki diyeceksin gidecek ve içim rahat yani o yüzden de fazla ki biz seni dediğini yaptık ve oraya yolladı bir başka kişi geldi arka arkaya sen mi geleceksin yani zaten 

Labels: , , , ,



Leave A Comment: