Sponsor Reklam





İşte Benim Stilim 13 Şubat izle Tek Part Full Tv8 #istebenimstilim

 
İşte Benim Sitilim 13 şubat 2015 Tv8 izle Bu Tarz Benim ajans dizi ajansı ama sırf beni ikna etmek için verdiler ama olmadı sonra da tamam dedim ve ikna oldum fakat burayı tercih ettim.


İşte Benim Sitilim 13 şubat 2015 Tv8 izle, İşte Benim Sitilim 13 şubat Tv8 izle, İşte Benim Sitilim izle, İşte Benim Sitilim son bölüm izle, İşte Benim Sitilim yeni bölüm izle,İşte Benim Stilim 13 Şubat izle

kendiliğinden olacak bir şey ve güzel geldi ne kadar süt duruyor ki en sonki ben artık sinirleniyorum artık insanlar bizi izliyor ve üzülüyor madem bizi izliyorlar bende ben gitmedim gökçe gittin o zaman son güne kadar cumartesi gününe kadar bir hayli kendime göre tarzıma göre giyineceğim rahatsız olmuyorsun olmuyorsun bu senin bileceğin iş saygı duyuyorum sana katılıyorum ben seni böyle görünce arkadaş gerçekten de ben de yaşamıştım çok pişmanım ve sonuna kadar da yarışacak yani o anlık 

İşte Benim Sitilim 13 şubat 2015 Tv8 izle şeyler geliyor ve gerçekten mücadele ediyor bu ben ce harika ilahiler kötü olmanıza üzüldüm yani yani yani değildi ama senin yokluğunu hissediyorum ve duygusal bir insanım olsun yinede istemiyor yaptıkları çok yanlış ve bundan sonra da çok fazla soğumadan yazmıca artık elimde olmadan yapıyorum ki diyeceksin gidecek ve içim rahat yani o yüzden de fazla ki biz seni dediğini yaptık ve oraya yolladı bir başka kişi geldi arka arkaya sen mi geleceksin yani zaten 

seneye göre yollamaz yeni çağ bağladın mı görüyorum artık bu kıyafeti 2 gün önce getirdim ve hepiniz biliyorsunuz yani bunu giydim kuruyorsun emir ama o yüzden de yatakta bir şeyin kalmamış yeni aldığı üstün seni ay önce deneme yapacağım demişti saç oluyorum dedi ve bende 1 aile aramızda geçti bu konuyu açmak için söylemiyorum ben sevdim kriptolu biraz daha yüksek olabilirdi saçlarını toplayıp beni affet bütün ortak yüreğimizin ayakkabı giydim o 

yüzden de böyle birşey yoktur ne oldu da aradım teşekkür ederim dedi ben çantamı hiç görmedim aslı hiç üstünde neyi beğendim ondan başka hiçbir şey seni beğenmedim ayakkabıların keşke biraz daha yüksek olsaydı samandağ cezaevi biliyorsun daha çok ortaya çıktı spor yaparım senin bacak boyu yoktu o zaman o yüzden de yapacak bir şeyimiz var ama sende mi senin nefsin mükemmel değil çünkü ben sana diyorumki ben kıyafetler seçiyorsun ki  

tam oturuyor bugün olmalı bizim dedim bakıyorum bazen çeviri var sen bana kimsin ki demek ki muhabbeti yapıyorsun acaba gerçekten de sen ne biçim konuşuyorsun yani ne demek hak ediyorsun nasıl hak ediyorsun yani saf ve biliyorum ama etek olmamış vücuduna göre değil diyebilirsin dövme olarak üstü görüntülü hatim boyanır biraz bozmuş ve fışkırmış gibi duruyor ben genel olarak yine çok güzel çanta ıcon set yakışmış bedeni acayip görünce göstermiş 

yanımda da tam bilmiyorum ama genede önce iyi olmuş baya bir kötü olmak istemiyorum sadece bende çok şükür yani bir şey yok bak onu unutmuşum beğendim şeyi beğenmedim beğenmedim yani emin olamadığın ya o yüzden söylüyorum gece incemi kalınmı onu bir türlü 

hepsi kocacığım bozuluyor yer'le bir oluyor özlemek katılıyorum dediğim gibi yani eğer gerçekten böyle gitmek istiyorsan böyle gelmek istemez bende çok şükür yani insanlar izliyorum ama niye böyle gelip ders zaten gelirsen seni özlemez ki diyeceksin gidecek ve içim rahat yani o yüzden de fazla ki biz seni dediğini yaptık ve oraya yolladı bir başka kişi geldi arka arkaya sen mi geleceksin yani zaten seneye göre yollamaz yeniçağ bağladın mı görüyorum artık bu kıyafeti 3 gün önce getirdim ve hepiniz biliyorsunuz  

Labels: , , , ,



Leave A Comment: