Sponsor Reklam





Unutma Beni 1447. Bölüm izle Tek Parça 20 Mart 2015 #unutmabeni


Unutma Beni 1447. BolumUnutma Beni 1447. Bölüm Özeti: Online platformda çok fazla aratılan dizilerimiz arasında olmasından dolayı Unutma Beni televizyon dizisini sizler için etraflıca araştırdık. Unutma Beni 1447. bölümüyle 20-03-2015 tarihinde sevenlerini televizyon karşısına kitleyecek her zaman böyle olur. Arama motorlarında genellikle sorgulanan aramalar bu şekilde olur Unutma Beni 1447. bölüm ücretsiz Unutma Beni dizisinde bu hafta baya iddialı olmasını bekliyoruz.

son bölüm ilk fragmanı oldukça heyecanlı gözüküyor. Unutma Beni geçtiğimiz hafta ki bölümüyle oldukça ses Getirmişti. Seyircisi her hafta artan dizimiz Unutma Beni 1447. bölümüyle 20-03-2015 ardından da eski sevenlerine hoş zaman geçirtecek gibi. Sizde seyrettikten sonra bölüm ile ilgili yorumda bulunabilirsiniz.

Unutma Beni 1447. Bölüm Tek Parça izle 20-03-2015,Unutma Beni 1447. Bölüm internetten izle,Unutma Beni 1447. Bölüm Full seyret,Unutma Beni son bolum izle,Unutma Beni 1447. Bölüm Tek Parça HD izle,Unutma Beni 1447. Bölüm internetten izle 20-03-2015 ,Unutma Beni 1447. Bölüm izle,Unutma Beni 1447. Bölüm internetten izle 20-03-2015
Konusu :
Oyuncular : Osman Karakoç (Ali), Didem Özkavukçu (İlkay), Gülşah Çamoğlu (Asuman), Cüneyt Mete (Kenan), Ayfer Dündar (Çiğdem), Kurtuluş Şakirağaoğlu (Hikmet), Berivan Özyiğit (Emine), Olcay Kavuzlu (Şerif), Sabri Özmener (Rıfat), Berfu Öngören (Ceylan), Füsun Günuğur (Şeker Hala), Damla Kaya (Esra), Mithat Erdemli (Rauf), Gürsan Pirionurlu (Erdem), Emir Alıcıer (Özgür), Ezgi Baran(Reyhan), Mine Medya Haktanır (Güleser), Anıl Adıgüzel (Volkan)
Konusu: Romantik bir aşk ikilemini anlatan Unutma Beni dizisi mükemmel iki arkadaşın hikayesini sunuyor. Çok iyi dost olan ikiliden biri evlenmeye hazırlanırken diğeri ona aşkını itiraf eder. Bunun üzerine kafası karışan adam mükemmel anlaştığı dostunun aşkı ile evlenme üzere olduğu kadının aşkı arasında kalır. Israrla aşklarının ardında duran ve nihayet evliliğe ilk adımlarını atan Ali ve İlkay’a, Nazlının verdiği haber, tam bir soğuk duş etkisi yapmıştır: Nazlı’nın bebeğinin babası Ali’dir ve bu DNA raporu ile belgelenmiştir. Acaba bu rapor doğru mudur, yoksa bu da Rauf ile Nazlı’nın bir oyunu mudur?
Emine ve Şerif’in evliliği ise Mehtap yüzünden krizdedir. Yıllar sonra zengin ve paralı olarak dönen Mehtap, oğlu Özgür’ün velayetini istemektedir ve almaya da kararlıdır. Uzayan davalar, pahalı avukatlara karşı Şerif’in pek bir şansı yoktur. Oysa oğlunu kaybetmemek için ölümü bile göze almıştır. Şerif’in bu yolda her türlü çılgınlığı yapabileceğini bilen Emine, kocası yeniden hapse girecek diye uykusuz geceler geçirmektedir. Bir de kavga etmek için bile olsa, Şerif ve Mehtap çok sık bir araya gelmektedir ve Emine eski aşkın depreşmesinden ölesiye korkmaktadır.


Labels: , , ,



Leave A Comment: