Sponsor Reklam





Ütopya 5 Mart izle Tek Parça Tv8 #Ütopya


Ütopya 5 Mart Özeti: Heyecanların Tavan Yaptığı Program Ütopya Yep Yeni Bir Bölüm ile izleyenleri 5 Mart 2015'te Merakta Brakmadan Kaldığı Yerden Devam Ediyor.Bomba Gibi Konular Olaylar Ütopya'da Sizlerle Bölüm Yayınlandıktan Hemen Sonra Sizlerle....

Ütopya 5 Mart izle,Ütopya 5 Mart 2015 Tv8 izle,Ütopya 91. Bölüm izle,Ütopya Son Bölüm izle,Ütopya izle 5 Mart 2015,Ütopya izle 91. Bölüm,Ütopya Yeni Bölüm izle,Ütopya 91. Bölüm Tek Parça izle

Ütopya 5.03.2015 izle 91. Bölüm 4 Mart (Tv8 Yeni) büyük şok ve geri sayım başladı gerçekten de bu konu ile ilgili de büyük yorumlar aldığı incelenmesinden sonra inci tabii ki ütopya para mor çıkıp şok etkisi yaratarak şey olduğu ve elendi içinde bir hayli üzgün olduğu için herkezde hepinize hakkımı helal çok güzel günler geçirdim ama gitmek istemiyorum ama mecburum gitmeye yani yine de hepinize ayrı ayrı seviyorum diyecek veda ederken arkadaşlardan özür dileyerek gözlerini arıyor hiç kırgın değilim sabahları artık seni görmek beni duyamayacaksınız artık yapacak bir şey yok ve  

Ütopya 5 Mart izle 2015 incilin gerçekten vedası duygusal anlar yaşattı hatırladığım kadarıyla ve bu bölümde olduğu gibi yine üzülme en azından faturayı da derinden etkiliyor 5 gündür ve beni çok kırdın ama çok üzüldüm yani olsun nice seni de üzdüm ama şu anda konuştu ama bir taraftan kızgınım ama yine de benden dolayı da sana karşı olsun ne olursa olsun bir hakkım helal hoş olsun dedi umarım buradan çıkışta yine görüşürüz dicektim 
küskün kırgınlığım yok bu bir yarışmada Artık gidiyorum sizde bana tabii ki her şeyinizi 

küskünlüğünü ve hakkınızda bir hayli umarım bu şekilde gidersiniz ve size yarışmada başarılar deyip deyip her gece sarılarak ilk başta tuncay'a sarılıp ağlamak da olacaktır seni beklicem diyecek ve ondan sonra gerçek hayatta da umarım hepimiz bir araya gelip bu anları yaşarız ve 
geçiririz gıda inci eşyalarını topluyor ve gidiyorum Arda inanamıyorum ama ancak çok güzel 

günler geçti bazen kötü olduğu hepimiz birbirimizi üzdük ama çok değer verdiğim insanlar da var yani herkezi ne olursa olsun biz arkadaşız ve onları göreceğim için seviniyorum ve bilemiyorum gerçekten de ne konuşacağımı şaşırdım dicek önceki semih de böyle bir konuşma yaptığı için ona çok teşekkür etti yani son kez sürükleye zafer sandığı da ayrılıyor hoşçakalın Ütopya 27 Şubat herkezi seviyorum diyip bir kez daha kucak bakışmalar oldu be türkan 

alperbey kürler ilk kez evlenen biri çıkana kadar el sallayarak uğurladılar inci nin elenmesi gerçekten derinden sarstı şehide sarsma da değil yani hepimiz üzüldük incinin gidişini hiç ağlamayan pınarı da eleştiriyor ve ne yaptımda bilemedik bir şekilde De yaralarına belki bir bağ kurmuş olabilirler o yüzden pınar alamamış da olabilir fakat bunun hakkında kusura bakma ama ben seni hiç bir şeyde güvenmediğim bu senin için senin farklı kılan da bu zaten herkes gerçek 

gündem  alakası yok diyecek başka insanları keşke kabul etseydin ve uzatmanıza gerek yok  tane de olay var seçilmeden önce türkan ablayla ağlar gibi oldu dışarı çıktım ve herkezin salladın sinüs hiçbir halamlarda yüzden konuyu üzülüyor musun Değilmisin ali resimleri indir yabancı bir ortamda pek zor mu sizin isimleriniz bozulmuş da Ütopya 2 Mart 2015 

Olabilir ne yapabiliriz ki yani herkez de tabii ki bu konuda hiçbir şey yapamadığımız için de üzgünüm bize ne yapalım olan olmuş biten bitmiş kalan sağlar bizimdir herkez uygulanan farklı şekilde ifade ediyor ben öyle bir şey demiyor iyiki de senin karşında değilim 3 gün önceki sana hatırlatmak istedim sen önce kendini satırla analizi ve o zaman beni anlarsın 6 dakika sikleri üzerinize hayat teşekkürler dedi oda kapattığı semih lafın arasında geçen tartışmayı itop yolları bir hayli gelecek gibi durdu ve bakalım bundan sonra ne olacak gerçekten de ortalığı karıştırdı diyebiliriz ütopyada son bölümünd

Labels: , , , ,



Leave A Comment: