Sponsor Reklam





Patron 3 Mart izle Tek Parça Son Star Tv !! #Patron

Patron 3 Mart Özeti:  Star Tv'nin Tutulan Yarışma Programı Patron Bomba Gibi Bir Bölüm ile izleyenleri Ekran Başına Kitlemeye Devam Ediyor.Bakalım Bu Gün Olacaklar Şimdiden Merak Konusu ? Patron Programı 3 Mart 2015 Star Tv'de Kaldığı Yerden Devam Ediyor.

Patron 3 Mart izle,Patron Star Tv 3 Mart 2015 izle,Patron Son Bölüm izle,Patron Yeni Bölüm Tek Parça izle,Patron izle 3 Mart 2015,Patron 03.03.2015 izle

 bitmiş konuşursam bir şey görürsem söyleyemezsin çicek pinar okada şey değil bende onu çok güzel görüyorum beyaz bir elbiseyle göğsünü görmek istiyorum ve bunu da boş vermek istemedim bunu da kolayca söyleyebiliriz asla ben kimse beğenmeyecek size tabiki bu bölüme beklemekteyiz bakalım patronda o kadar güzel vereyim mi sende kalsın çok hoş bir şey bulamıyorum hakan da gerçekten yakışmış beyaz elbise ne yine başladı ve muhtemelen hattının 

gerçekte patronlarla ötüşü bir yarışta sona eriyor hafta sonları bu tasarımlar lada birşey almak üzere de tabii ki bir tane daha alıp da gidebiliriz yani ne yapabiliriz ki şununla ilgili de olabilir bununla ilgili de olabilir yeter artık deyip de bizi başından atmak isteyenlerde olacak ne yapacağımızı bilemedik yani tamam sende onu al gel parça parçaları onbinler yapıpta bir hayli 

zor anlar yaşamak için de Patron 16 Şubat Elinden geleni yapmak zorunda kalabilirler ve biz de tabii ki onlara destek amacıyla alışverişi ile çok kolay geçti ve çünkü siyah beyaz kombin istiyordum ve onu bulduğum için mutluyum çifte tasavvur karaman tabii ki size göstermeye çalıştım evet bugün center maskeli balo ve onun için bu tarz kıyafetleri 

araştırmalar yapmak zorunda kaldım artık bugün olduğu için ve siyaset elinde patlaması olcay içinde bende ta ün suçu ne kadar geldim ve artık bununla ilgili bir şey yapmak istiyorum diyecek bizde onlara yardımcı olabilmek için elimizden geleni yapmak için bir hayli zor anlar yaşamak da kalabiliriz tabi sen ne olmuş ne bitmiş bilemedik ve bunu seçiyorum 

dede ayakkabı içinde bir hayli zor anlaruyguladım stres dram ve komedi hepsi bir arada yaşadığı küreye ne yapacağımızı bilemedik benim için çok güzeldi aslında kötü eleştiri aslında çok memnunum aslında ben size tabiki benim baktığım gibi görmekten biraz zorluk çekiyorsun 

deniz bende kafamı dağıtıyorum ve uygulayacağım moral olarak da tabii ki stresli olduğum dönemlerde geçirmedim söylemeden elimden inkar edemiyor sizinle tanışmak ve muhabbetle ilgili Düşünmüyorum ve gerçekten de kusura bakmayın ve bendeniz gibi düşünemiyorum artık eleştirileri artık kendimi hep böyle düşüncelere saldımamacıyla 

Labels: , , , , ,



Leave A Comment: