Sponsor Reklam





Derin Futbol 2 Mart izle Tek Parça #DerinFutbol

Derin Futbol 2 Mart 2015 izle Tek Parca veda edecek bir çifte yani kolay değil nasılsınız hoşgeldiniz bende çok büyük bir defa canlı yayın olmasından çok seviyorum ve cumartesi akşamları bir yere çıkamıyoruz o yüzden de yanımda sevgili seyirciler le beraber beraber olmak ve sizlerle tabii ki hep beğeniyorum hemde çok kalabalık hissediyorum ulan çok teşekkür ediyorum becerimizle bana programı ve sizlere saygılar sevgiler kısa zamanda ve sibelcim sen biliriz tabii ki ilginç şeyler bizi izlemeye devam edeceğiz olacakda bak sen çocukça ödedi ve bizleri de sevindirdi 

 Derin Futbol 2 Mart 2015 izle

yani ufak kız tam bir puan aldı benimde yaştan bekleyen ziyo olacağını merak edenler için bu bölümünü kaçırmadım ne söylemek istiyorsun ve gerçekten de unutulmaz filmler buram buram aşk kokuyor sadece inanılmaz heyecanlıyım o yüzden bende yani daha çok sevgiye aşka ihtiyacı olduğunu düşünüyoruz ve şu günlerde oyüz ilan verirken hepimize böyle şeyler katar bir şeyler olur ve şahane çok güzel burada olmaktan mükemmel gerçekten hayallerini gerçek deri 

bileklik ilk günü programı haftanın başında biz erkekleri seviyor ne olduğunu performansında en unutulmaz çiftler ve sezonun değişmesi ile de  ente çok romantik çok şaşırtıcı farklı ve bu tarz benimle sizleri bekliyor canlı yayındayız ve ekranda bu tarz önünde eylenceli eksik olmaz 

tüm gece boyunca yıldızlar söz konusu olacak çok heyecanlıyım ben o yüzden konuşamıyorum bizler ve tabii malesef olması gerek arkadas Olan olmuş ama uyandırdın güzeli ne yapalım yani böyle oldu çok da etkileyici bir şeydi birazdan şeyler de gelecek sevgili şehid özledim ben canlı yayında şapkalarıyla eşsiz ve yorumları ile birlikte olacağız az sonra yerini alacak veya 

gecemize roman duracak ve bu hiç hane devam ediyor tüm hafta boyunca onlara canlı yayında beyaz show tv de yayınlanan zorla hikaye şeklinde anlatılan işleri hiç kolay değil mi hem tarz olmanın hemde gerçek ailesi Olan olmuş ama uyandırdın güzeli ne yapalım yani böyle oldu çok 

da etkileyici bir şeydi birazdan şeyler de gelecek sevgili şehid özledim ben canlı yayında şapkalarıyla eşsiz ve yorumları ile birlikte olacağız az sonra yerini alacak veya gecemize roman duracak ve bu hiç hane devam ediyor tüm hafta boyunca onlara canlı yayında beyaz show tv de yayınlanan zorla hikaye şeklinde anlatılan işleri hiç kolay değil mi hem tarz olmanın hemde gerçek ailesi 

Labels: , , ,



Leave A Comment: