Sponsor Reklam





bu tarz Benim 16 Mart izle Tek Parça Son !! #Butarzbenim


Bu Tarz Benim 16 Mart Özeti: Show Tv'nin Wazgeççilmezi Olan Bu Tarz Benim Yine Bomba Gibi Bir Bölüm ile izleyenleri Ekran Başına Kitlemeye Devam Ediyor.Bakalım Yeni Bölüm'de Show Tv'de Rüzgarlar Eseceği Gözüküyor Olacaklar Şimdiden Merak Konusu?

Bu Tarz Benim 16 Mart izle,Bu Tarz Benim izle 16 Mart 2015,Bu Tarz Benim 16 Mart Fragman izle,Bu Tarz Benim 16 Mart Eleme Gecesi izle,Bu Tarz Benim 2. sezon izle,Bu Tarz Benim Youtubeden izle,Bu Tarz Benim 16.03.2015 izle

Show Tv'nin Fenomen Programı Bu Tarz Benim Bu Hafta Nabızlar Hızlı Bir Şekilde Atmaya Başlamıştır.Bir Hafta Boyunca Baya Gerilen Yarışmacılar Güzel Ve Tartışmalı Bir Haftayı Geride Bıraktılar Bakalım Kimin Bu Hafta Olacaklar Şimdiden Merak Konusu?

Hadise, programda seslendirdiği birbirinden güzel şarkıları ve danslarıyla izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak ve geceye damgasını vuracak. 

9 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar. Gecenin konsepti ise “Maskeli Balo”. Maskeli Balo kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak. 

Eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak.

“İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le 23 Mart Cumartesi akşamı saat 22.00'de TV8 ekranlarında. 




Labels: , , ,



Leave A Comment: