Sponsor Reklam





Beyaz Futbol 2 Mart izle tek Parça Son Bölüm 02.03.2015 #BeyazFutbol

 Beyaz Futbol 2 Mart 2015 izle Pazar Son Bölüm diyecek ve öyküde baktı gözlük taktığı ipler yakışıyor çerçeve çok yakışıyor gerçekten de yurt alıyorum bu ucuz şeyler ama yine de onları istemiyorum onlara bir şeylerin de istemiyorum yani ne yapalım bizde bilemedik tabii ki hiç diyecek hatırladığımız geçen bölümde arabasının ruhsatını getirerek güneye ve geceye damgasını vurmuştu bakalım neler olur neler yaşanır merak içerisinde herkez ne olacağı için değişik ben sonra istedim eve gidiyorum yoruluyorum kalkıp geliyorum kadarda olsün dimi derler ve ondandır 

Beyaz Futbol 2 Mart 2015 izle

Emek verir kendi insan biraz zaman istiyor ama sabahtan başka bir çardak boş ver kavgalar buraya kadar geldi artık yoruldum yani gerçek diyecektim ben bugün köyü aöl bugün bir gelinimiz var bir kırgınlık var hasta İşte açıklayacağım heyecanlı miyiz kendimize güvenemiyor güveniyormuş sin yarıştığı içinde bugün çok beğendim helal olsun diyorum etfa bende canım artık seni böyle makyaj istiyorum artık böyle yapman için herşeyi Gani yapacak ama sakın yasin den uzak 

dur hiçbir şey yapayım ilke beyden ya ya simsi ben misafir anlamadım gitti ne olacağını bilemedim yani bu böyle bir şey var bir türlü çözemedim tasarımcıları göre partisi kıyafetleri hazırlamakla ilgili bugünkü görevleri modelleri parti olacaksınız ona göre bir elbise giydirmek lazım önce de tabii sahip olup Alide da bir türlü şey yapamayacaksın ısı alışverişi senden olmaz ve paranızı da onu kullanırsanız ona göre dava alışverişler yaparsınız hazırsanız başlayalım yani 

ordan sola doğru yapacağız ve koşu başladı güzel bir gün geçirdim diye bakalım ne olacak nasıl bir şey yaşayacağız İşte iyice kemal ne yani ben içime kapanığım biraz Sen ki yani bilmiyorum yani yapacak birşey yok içimden böyle geldiği için yine kemal kalkıp saçları güzel çekim yapacak ne elbiseleri düzelt ve tablosu tarzan rıfkı zarar etmeye çalışacak fakat 

aralarında bir bakire olmadığını ve yıllar değil bende genç kızın çok büyük olabilirim çıplak ayaklı kaçak gelin misin diyecektim yani o yüzden de aman kızlara bak çok Güzel kusura bakma dedi sevgiler dedi ve bundan sonra takılacağım canım ferdi tayfur myip olan sevgilerini sonunda kemal bugün okul varmı tatil mi öğretmen olarak tatil verdim gelecek hafta sonu olduğu için de 

tabii ki hadi bakalım dedi başlayalım o zaman açılışını yapıyoruz geldiği ve yine herzaman olduğu için dan dolayı ses kısma soluyoruz şarkıları duyamayacaksınız çünkü böyle şey olduğu için mi seviyormuşum meğer o makyajlar koyuncu allı morlu pudralı o Aslı seni böyle bekliyormuşum dedim Beyaz Futbol 2 Mart 2015 izle ve onu övdü apan inceledi 

yaşama İşte değil yani yani bana sevginin bir lafı rüzgarlı mı değersiz bir şey çalıştırdığı akıllı ol yani gayet iyisin bir kusurum var sadece pantolon paçası biraz daha aşağı indir yani yani gayet hoş ve güzel herşeyle beyaz bir kıyafetle içinde siyah bir bulaşık ulus üzüm üzüme baka baka kararır dedim en sonunda iyi bir seçimle geldiğin için seni yapamadı için diyecek o yüzden yani yapamadım ediyorum ile bugünkü görev basladılar ve gencler vardır 

Labels: , , ,



Leave A Comment: