Sponsor Reklam





Beni Affet 721. Bölüm izle Yeni bölüm Tek Parça 04 Mart 2015 #Beniafet


Beni Affet 720. Bölüm Özeti: Bahar Her Nekadar Kemal'den Olanları Saklasada Ortaya Çıkacak Olan Gerçekler Onun sonu Olacağı Gözüküyor.Durumun Farkına Varan Cesur Bir Yandan Sevinir Fakat Berat'ı yaptıklarını Gözünün Önüne Getirincede Öfkesinden Ne Yapacağını Bilemez Bakalım Yeni Bölüm'de Olacaklar Şimdiden Merak konusu Olacağı Gözüküyor.

Beni Affet 721. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 721. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 721. Bölüm Tek Parça seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 721. Bölüm izle,Beni Affet 721. Bölüm,Beni affet 4 Mart izle,Beni Affet Full izle


her zaman bir müzeye bir tutkusu ve sevdası olan kişi ne yapacak birşeyler kalmad elimden 
geleni yaptım benim bu ne yapacak bir şeyim yoktu maşallah hepiniz aslanlar gibi çocuksunuz hakkınız bir gün başımı öne eğdirme Canan babamın arkasından dua etti herkez içecekler alır onüda sevcekdir Sensiz artık kadar hakkım varsa helal olsun ama sizde hakkınızı helal edin 

ne yapıca zevk iyi o zaman hava alıcalar bahçede dolapta herşey hazır buyrun sofraya ben toplarım ve hepsini oraya çağırdı içinde ayrı bir hüzünlü dertli ve kederli bir ne yapacağını bilemez birşey olamaz böyle bırakıp gidemezsin yani bizi almadan bitiren ne olur dükkana da olmam gerekiyor arda çıkarmısın yapacak bir şeyim de yok ya gitmek zorundayım abi sen gerçekleri var ne gibi bir sorun olsun istersiniz kardeş arasında siz dert etmeyin yani ne 

Labels: , , , ,



Leave A Comment: