Sponsor Reklam





Aşkın Bedeli 326. bölüm izle Tek Parça !! 04 Mart 2015 #AskınBedeli


Aşkın Bedeli 326. Bölüm Özet:Yaman'ın Yaptığı bunca Hamle'den Sonra Artık Dayanamayan Emir Gidip Yamanla Hesaplaşmak ister Öfkesinden Ne Yaptığını bilemeyen Emir Yaman'ın Kötü Tuzağına Mağruz Kalmak Zorundadır.

Bakalım Yeni Bölüm'de Neler Olacak?Aşkın Bedeli bomba Gibi Bir bölüm ile izleyenleri ile 4 Mart 201'te Kaldığı Yerden Star'tv'de Devam ediyor...

Aşkın Bedeli 326. Bölüm izle,Aşkın Bedeli 326. Bölüm Full Hd izle,Askın Bedeli 326. Bolum izle,Aşkın Bedeli Son Bölüm izle,Aşkın Bedeli Yeni Bölüm izle,Aşkın Bedeli 326. Bölüm Tek Parça izle,Aşkın Bedeli 04 Mart izle,Aşkın Bedeli 04.03.2015 internetten izle


Sedef ve Poyraz, baş başa birkaç dakika geçirebilmek için hastanedeki doktordan yardım isterler. Sedef’in hastanede olduğunu öğrenen Uğur ise gizlice annesini bulmaya karar verir.Bulduğu saatin Urfa’da yapıldığını öğrenen Poyraz, Rüstem’den hesap sormaya gider. Delilleri karartmaya çalışan Nihat ise Poyraz’ın nefesini ensesinde hissetmektedir.

Emir’in durumu ciddiyetini korumaktadır. Gülnara ise Emir’e alınacak ilaçlar için, tekrar çalışmaya başlar.
Yaman bir yandan Gülnara’nın işine taş koymaya çalışırken, diğer yandan da Diyar’a kendisini affettirmenin yollarını aramaktadır. Yaman yüzünden alt üst olan Diyar ise Zehra’yla Betül’ün arasında kalmıştır.

gibi için artık ne olduysa ama inan içimde kalıyor hayat devam ediyor sen öldün gittin yanımdan eskiden kaldım senin için sen benim istemezsen yanındayım ama bana söz verdin yani yapacak birşey yok olan olmuş biten bitmiş uzaklarda bana kızıyor musun kızmıyor musun bilmiyorum artık söz verdiysem dikmen sen yalan söylemezsin olduğunda bilemezsin ne 

yapacağımızı bilemedik yapacak birşey yok olan olmuş biten bitmiş uzaklarda bana kızıyor musun kızmıyor musun bilmiyorum artık söz verdiysem dikmen sen yalan söylemezsibak ne oldu sana çaldığın her şey de buluşuruz ayak düğünde ne olacağını sizlere söyleyeceğim bir de tabii ki sakın kaçırmayın güzelsin çok güzelsin ve maaş alan serbest en son evlendirelim bir espri 


Labels: , , , ,



Leave A Comment: