Sponsor Reklam





Unutma Beni 1428. Bölüm izle Tek Parça 23 Şubat 2015 #UnutmaBeni


Unutma Beni 1428. Bölüm Özeti: Heyecan Dolu Bir Bölüm ile Bir Haftayı Geride Bırakan Dizi Unutma Beni Aksiyon Ve Aşk Dolu Bir Bölüm ile 23 Şubat 2015'te Fox Tv'de Kaldığı Yerden Devam ediyor.1428. Bölüm Yayınlandıktan Hemen Sonra Web Sitemizde Reklamsız Tek Parça Olarak izleyebilirsiniz....

Unutma Beni 1428. Bölüm izle,Unutma Beni 1428 Bölüm Full Hd izle,Unutma Beni 1428. Bolum izle,Unutma Beni Son Bölüm,Unutma Beni 1428,Unutma Beni Yeni Bölüm izle,Unutma Beni 1428. Bölüm Tek Parça izle,Unutma Beni 23 Şubat izle,Unutma Beni 23.02.2015 izle

Unutma Beni son bölümde yaşanan gelişmeler; Şehmuz adamı Ramiz'i Mustafa'yı vurması için göndermiştir, Mustafa bu durumdan nasıl kurtulacaktır? Özlem hâlâ dağ evinde hapistir, Nejat yine onu görmeye gelir, bu sefer neden gelmiştir?

 Unutma Beni de, Emel Özlem'i ziyarete gelir, Özlem annesinden kendisini bırakmasını ister, Emel bu durumda ne yapacak? Nejat neden Şerif ve Mustafa'ya Özlem'in kaldığı evin adresini verecektir aklından ne geçmektedir? 


Mustafa ve Şerif dağ evinden Özlem'i kaçırabilmek için nasıl bir plan yapacaklardır. İlkay Ali'den, Türker'le ilgili şikâyetini geri çekmesini ister, Ali'yi ikna etmek için kendine nasıl zarar verecek?

 Şeker yine hastaneye kaldırılır, doktorun hangi sözleri Hikmet'i çok üzecektir? Nilüfer Abbas'tan, Buse'yle ilgili neler öğrenecektir? Buse Volkan'ı görmeye gidip, ona ne soracaktır?

Labels: , , , , ,



Leave A Comment: