Sponsor Reklam





Filinta 9. Bölüm izle Tek Parça 17 Şubat 2015 Trt 1 #Filinta


Filinta 9. Bölüm Özeti: Trt 1'in Sevilerek izlenen Bir Osmanlı Polisiyesi Filinta Dizisi Yeni Bölüm'de Taşlar'ı Yerinden Oynatacağı Gözüküyor.Geçtiğimiz Hafta 

 Mustafa Vahşi Batı'dan gelen bir kaç kovboya kafa tuttu. Kullandıkları hızlı silahlar ve giyim tarzıyla dikkatleri üzerine çekmeyi başaran KİD ve ekibine karşı Filinta Mustafa ne yaptı?, Filinta 9. Bölüm Ftahmanı TRT 1'de yayınlandı mı? Filinta 9. Bölüm Fragmanı...
İzleyicileri ekran başına kilitleyen Filinta 9. Bölüm 

Filinta 9. Bölüm Tek Parça izle,Filinta 9. Bölüm Tek Parça izle,Filinta 9. Bölüm Tek Parça seyret,Filinta son bölüm izle,Filinta 9. Bölüm izle,filinta9filinta 9filinta 9.bölüm,Filinta 9. Bölüm Tek Parça izle Filinta 9. Bölüm Tek Part izle Filinta 9. Bölüm Tek Parça seyret Filinta son bolum izle, Filinta 9. Bölüm izle, Filinta 17 Şubat izle, 


Görsel efektler oldukça iyi, seti çok beğendim. Dönemin koşulları olabilecek şekilde yansıtılmış takdir ettim. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Diriliş Ertuğrul bir, Filinta iki. Samimi söylüyorum bilfiil 12 saat figüran olarak beni alsınlar para da istemiyorum.

-Açıkcası görsel efektler gerçekten çok iyiydi. Ama koca padişahın ve vezirlerin bir zabitle bu kadar ilgilenmesi biraz saçma olmuş gibi. Ha diğer yandan da Boris denen adamında direk Filinta Mustafa'ya neden düşmanlık beslediğini anlayamadım. Hep diyorum şu senaryoyu yazarken başrol oyuncusunu daha ilk bölümde abartılı ve şaşalı bir şekilde seyircinin gözüne sokmayın diye. O Boris'in bir kaç adamına veya işine Filinta posta koysaydı öyle düşman olsaydı daha mantıklı olurdu sanki.

-film genel anlamda çok iyi. sonunda beklenen gelişmeler türk televizyonunda olmaya başladı artık. filinta ve diriliş yılların özlemiydi bizim için. en sonunda kaliteli diziler yapabiliyoruz, devam ettirebilirsek inşallah... sadece aksiyon sahnelerinde göze batan uyumsuzluklar oldu. inşallah zamanla onlar da düzeltilir. görsel efektler 10 numara olmuş.

Labels: , ,



Leave A Comment: