Sponsor Reklam





Evleneceksen Gel 23 Şubat izle Tek Parça Son 23.02.2015 #EvleneceksenGel

Evleneceksen Gel 23 Şubat Özeti: Show Tv'nin İzdivaç Programı Evleneceksen Gel Bomba Gibi Bir Bölüm ile izlenmeye Devam Ediyor.Seda Sayan ile Uğur Arslan'ın Sunduğu Evleneceksen Gel Heyecanlı Bir Bölüm ile 23 Şubat 2015'te Sizlerle Kaldığı Yerden Devam Ediyor... Hafta içi Her Gün Show Tv'de Sizlerle Bölüm Yayınlandıktan Hemen Sonra Web Sitemizde Tek Parça Olarak izleyebilirsiniz...

Evleneceksen Gel 23 Şubat izle,Evleneceksen Gel Son Bölüm izle,Evleneceksen Gel 23 Şubat Show Tv izle,Evleneceksen Gel Yeni Bölüm izle,Evleneceksen Gel 23 Şubat 2015 izle,Evleneceksen Gel izle 23 Şubat

gelişmeler yaşanacak burada tabii ki onların ayrılmasına üzüntü içerisinde karşıladığı ve ne yapacağını bilemez bir şekilde de ekranın başına gelmek de olduğu bütün herşeyi ile ilgili ne yapacak ne edecek ne yapacağını da söylemedim tabii ki biz de tabii ki o bölümünü izlemek hem de duramadık ve ekranın başına çıktım evde başardık bizde tabi ki helalsadece pazar akşamı gittin sinemaya gönderiyorum al parayı gezin arabayı bırakıp gidiyorsunuz sen evde 

anneni tekme tokat hafta hapisten çıktı ama ben insanlığımı yaptım yani yapmış ama birazda sen benim evladımsın ayırmadım seni hayrola yarın sabah sabah koymadan yar o yüzden ben sana yaptığım için verdiğim bir hakkı ayıramaz herşey bakarım dedi biliyor ise çobanlık yapar bana menekşeyi seven siyasal dünyaya götürür allah ömür verirse bana onada bakarım bırakın artık sağolsun sen kendine bak kendine yapçak birşey yok çok uğraştık olmadı demekki 

babasız kalmasın yani yani yapacak birşey yok o yüzden de kalmamış ben eşimle de artık bunu yapmakta da bir türlü vazgeçmek zorunda değilsiniz veya Evleneceksen Gel izle hayır diyecek o da yaptıklarından bende sorumlu değilim artık yeter başında şişirdin izle ne olacağını bilemez dikte içerisinde yürümeye devam ediyorum ve hayat içerisinde çocuk kaliteli bir hayat sürmektedir ve ay sonra da olacaklardan bir hayli sıkıntılar çekebiliriz ve beni affet olacaklar yine üst seviyeye tavanlara ve sonra da yine geldi oldu olabilir de henüz günde asılı beli diyecek ve ben de olabilirdim olur ilişki olmadan  

Labels: , , ,



Leave A Comment: