Sponsor Reklam





Esra Erol 19 Şubat izle Tek Parça Fox Tv 19.02.2015 #EsraErol



Esra Erol 19 Şubat Özeti: Fox Tv'nin Sevilen Programı Esra Erol izdivaç Olarak Binlece Çiftin Bir Araya Gelmesine Sebep Olmuştur Hayranlıkla izlenen Program Esra Erol 19 Şubat 2015 Cuma Günü izleyenleri ile Buluşmaya Devam Ediyor...


Esra Erol 19 Şubat izle,Esra Erol izle 19 Şubat 2015,Esra Erol Son Bölüm izle,Esra Erol Yeni Bölüm izle,Esra Erol Fox Tv 19 Şubat 2015,Esra Erol 19 Şubat 2015 Fox Tv izle,Esra Erol Full izle,Esra Erol Son Bölüm Tek Part izle,Esra Erol Son Bölüm

 bilmekten çok beklemek herkez zamanda yolculuk yapıyor aslında anılarıyla geçmişe hayalleriyle ben geçmişteki bir ailenin hayalimdeki ilgileniyorum ve o yüzden de seni seviyorum iki kızım var yani yaşında aşılabilecek ve bir kızım da burada genelde istanbulda yaşıyorum siz ne iş yapıyorsunuz diyecek daha bir ben buraya evlenmek için geldim önce 6 yıl önce evde 

çalışmak için geldim gelişmeler olacak yani o yüzden de kendime sistem içinde olduğun için hayli boylu kadını açmış ve yanlış davranabilirsiniz evlilikte olacakları da tabii ki herşey üst üste gelebilir ve ifade ile ilgili Esra Erol gerekmez ve açıkçası ve kafasını şirin bir adımında alırsanda olacağı buydu tabiki yine kendi yanlışları başa çıkabilirsin o yüzden de bir daha iyi olması 

için onu yanlış olabilir olacak tabiki boşanmalar ayrılıklar yaşanabilir esra erolla izdivaç Esra program yine ekran başında ve yaşın küçük devleti ve o yüzden de her şeyin olması yani bunda olmazdı yani böyle davranmazdım diyecek ve yapacak birşey kalmamış yani çok olabilir güldüremedim beğenmedin falan derlerse hafta kalmış bende gerçektende çok güzel bir saç modeli olmuş önce iyi bir şey de karşımıza çıktı ve beğenmemiş olabilirsin ama yani sadece  

Labels: , , , , ,



Leave A Comment: