Sponsor Reklam





Elif 117. Bölüm izle Tek Parça 26 Şubat 2015 #Elif


Elif 117. Bölüm Özeti: Güzel Bir Bölüm ile Yine izleyenleri Hüzünlendireceği Bir Bölüm ile 26 Şubat 2015'te Kanal 7'de sizlerle Elif Dizisi Son Zamanların Fenomen Dizisi Haline Gelerek Büyük Bir Fan Topluluğu Oluşturmayı Başarmıştı Bakalım Yeni Bölüm'de Neler Olacak?

Elif 117. Bölüm, Elif 26 Şubat, Elif 117. Bölüm Full seyret, Elif son bölüm izle, Elif 117. Bölüm izle, Elif Yeni Bölüm izle,Elif 117. Bölüm Tek Parça izle,Elif 26 Şubat Kanal 7 izle,


Selim, Arzu'ya karşı suskunluğunu korumaktatır ama arzu'ya anlamlı sözler söylemektedir.   "Herkesin gerçek yüzü bir gün ortaya çıkacak er yada geç, bu dünyada hiç bir şey sır olarak kalmaz." Selim'in Herşeyden haberdar olduğunu farkeden Arzu bu durum karşısında ne yapacak?Hapishanede yatan Melek'in başı yine büyük beladadır..  Melek hayata tutunmayı başarabilecekler midir?

mu yani bu adam şirketi vadisi pusu var ve ben birşey yapmadım diyorum ne oluyorsun ne yapıyorsunuz biliyorum komşusunu siken abinin silah ruhsatı aldım buradaki se yapalım alın işte gördüğünüz gibi bırak gitsin araştır şunu diyecek sen bizimle geliyorsun benim arabayı çalarken görmüş fizik tedavisi ne yaptığınızı bilmiyorsunuz ya o yüzden de ne oldu kabulleneceksin ve 

güzel oldu böyle olurmu öyle şey o kadar misafir gelecek kendimizi görecektir görevlisiniz azar kader sokak sana uyanmış oluyormuş bunu görelim müge biri kardeşini görsünler ondan sonra hala benim midemi bulandırma hiçbir şey hissetti sen açık açık konuşsana ne söylemeye çalışıyorsun Artık insanlar bazı şeyleri eda hanım sızlar düşer yazık hiç bir şey söylemiyorum 

Labels: , , , , , ,



Leave A Comment: