Sponsor Reklam





Bu Tarz Benim 12 Şubat izle Yeni Bölüm !! 12.02.2015 #ButarzBenim


Bu Tarz Benim 12 Şubat Özeti: Son Zamanların En Çok izlenen Yarışma Programı Bu Tarz Benim 12 Şubat 2015'te Show Tv'de Bomba Gibi Heyecanlı Bir Bölüm ile izleyenleri Ekran Başına Kitleyeceği Gözüküyor.

Bu Tarz Benim 12 Şubat 2015, Bu Tarz Benim 12 Şubat 2015 izle, Bu Tarz Benim izle, Bu Tarz Benim son bölüm izle, Bu Tarz Benim yeni bölüm izle,Bu Tarz Benim 12 Şubat izle

Bu Tarz Benim Tv8'i Fenomen Programı Haline Gelmiştir.Show Tv'nin de KArşılıklı Yayınladıkları Program izlenme Rekorları Kırmaya devam Ediyor..

bir hayli kendime göre tarzıma göre giyineceğim rahatsız olmuyorsun olmuyorsun bu senin bileceğin iş saygı duyuyorum sana katılıyorum ben seni böyle görünce arkadaş gerçekten de ben de yaşamıştım çok pişmanım ve sonuna kadar da yarışacak yani o anlık şeyler geliyor ve gerçekten hepsi kocacığım bozuluyor yer'le bir oluyor özlemek katılıyorum dediğim gibi yani eğer gerçekten böyle gitmek istiyorsan böyle gelmek istemez bende çok şükür yani insanlar 

izliyorum ama niye böyle gelip ders zaten gelirsen seni özlemez ki diyeceksin gidecek ve içim rahat yani o yüzden de fazla ki biz seni dediğini yaptık ve oraya yolladı bir başka kişi geldi arka arkaya sen mi geleceksin yani zaten seneye göre yollamaz yeniçağ bağladın mı görüyorum artık bu kıyafeti 3 gün önce getirdim ve hepiniz biliyorsunuz yani bunu giydim ve sabahtan 

didimde sıradan bir saç modeli yaptım çok kısaca kendim için yapıyorum eve gidiyorum göndereceksiniz böyle deyip cümleler kuruyorsun emir senin yarışmanın bir formatı var yani bu emri vaki başka birşey değil saygısızlık olarak kabul ediyorum ki üstüne gelmek istemiyor üzgün olduğunu biliyorum daha çok üzmek istemiyorum inanılmaz saçma yani istediğim gibi giyinirim yani hesap vermek istemem benim ismimi söyleyin demiceksin bende çıldıracaksın benim ben 

seni kırmamak için uğraşıyorum sen beni ters diyorsun bir türlü anlamadım senin yaptığın şeye karar senin sonuçta senin neyin var ya sen ne diyorsun bu konuda ben sadece şunu söylemek istiyorum saygı duyuyorum yani duyuyorum o yüzden de gerçekten de yani artık düşüncesi bu yönde ise ona göre davranır ama ben yani sen buraya katılmadan önce çok istiyorum buraya gelmek yani buraya yandan yarışma için büyük hayır ben yarışmadan önce geldim canım zaten burdaydım ne yapacağımı bilemedim sonuçta bir emek harcamışsın bende buna saygı duyarım öyle çok yanlış yani ben'ce biraz daha güçlüdür yapma kıyafetine gelince çok güzelsin 


Labels: , , , ,



Leave A Comment: