Sponsor Reklam





Beni Affet 715. Bölüm izle Tek Parça 24 Şubat 2015 #Beniaffet


Beni Affet 715. Bölüm Özeti: Star Tv'nin Fenomen Dizisi Beni Affet Bomba Gibi Bir Bölüm ile izleyenleri Sevindireceği Gözüküyor.Bu Gün Olacaklar Şimdiden Merak Konusu Olacağı Gözüküyor.Beni Affet 715. Bölüm 24 Şubat 2015'te Star Tv'de Sizlerle Bölüm Yayınlandıktan Hemen Sonra Web Sitemizde Reklamsız Tek Parça Olarak izleyebilirsiniz.

Beni Affet 715. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 715. Bölüm,Beni Affet 715. Bölüm seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 715. Bölüm izle,Beni Affet 18 Şubat izle,Beni Affet 715. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet 715. Bölüm,Beni Affet 715. Bölüm seyret,Beni Affet son bölüm izle,Beni Affet 715. Bölüm izle,Beni Affet 24 Şubat izle


Hayatını mahveden İnci’den intikam almaya yemin eden Bahar, öfke içinde İnci’ye saldırır. Bahar ve İnci arasında yaşanan büyük kavga bir uçurumun dibinde son bulurken, olacaklardan endişelenen Kemal, karısı Bahar’ı oldukça kötü bir durumda bulur. Bir yandan Bahar için korkan Sevgi, diğer yandan Umut ve Leyla’nın evlendiğini öğrenerek şoke olur. 
Melis’ten duyduklarına inanamayan Feride, ne olursa olsun kocası Cüneyt’e güvenmekten vazgeçmez. Cüneyt’in yokluğunu fırsat bilerek ortalığı kızıştırmaya devam eden Nalan, Cüneyt’ten hesap sorması için Feride’nin aklına girmeye çalışır. Osman ise Tunç’un birlikte olduğu kişinin Eylül olduğunu görerek öfkelenir.

Labels: , , , , ,



Leave A Comment: