Sponsor Reklam





Beni Affet 708. Bölüm izle Tek Parça 13 Şubat izle Star Tv #Beniaffet

Beni Affet 708. Bölüm Özeti: Yep Yeni Bir Bölüm ile Beni affet izleyenleri Fazla Merakta Bırakacağı Bir Bölüm ile 13 Şubat 2015'te Star Tv'de Sizlerle Cüneyt ve Melis’in eski sevgili olduklarını öğrenerek küplere binen Zühre, şirkete gelerek Melis’i kovmak ister. 

Beni Affet 708. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 708. Bölüm Tek Parça izle,Beni Affet Son Bölüm izle,Beni affet Yeni Bölüm izle,Beni Affet 708. Bolum izle,Beni Affet 708. Bölüm izle,Beni Affet 13 Şubat izle

Tartışma büyüyerek iki aile arasında gerginliğe yol açarken, duruma el koymak isteyen Cüneyt, Melis’i savunur. Ancak Cüneyt’in aklında başka bir fikir vardır. Yıldız’ın Melis hakkında anlattıkları ise Feride’nin canını sıkar.

Ailesiyle beraber mutlu günlerine geri dönen Bahar, Yusuf’un kendi oğlu olduğunu iddia eden Kardelen tehlikesinden habersizdir. Kardelen’in dönüşüyle Berat’ın paçaları tutuşur. Umut ve Leyla’nın arasını açmaya çalışan Sait, istediğini elde etmeye başlar.

Labels: , , , , ,



Leave A Comment: